Projektzáró

Intézményünk az elmúlt tanévben változásokon ment keresztül. A régi épület rekonstrukciójával- az alsó és felső tagozat egy épületben való elhelyezésével- és a tartalmi megújulással új lehetőséget kapott.

A 2009./2010. tanévben bevezettük a kompetencia alapú oktatást nyolc tanulócsoportban és mintegy 156 gyermeknek fejlesztettük a képességeit, készségeit matematika, szövegértés és infokommunikációs területen.

Mi pedagógusok is tanultunk, részt vettünk továbbképzéseken, ahol módszertani felkészültségünket csiszolhattuk. A tanév folyamán szakmai munkákat mentorok és tanácsadók segítették.

Innovációs feladataink között témahetekkel, három hetet meghaladó projekttel, új tanulás szervezési eljárásokkal segítettük tanulóinknál az ismeretek elmélyítését.

A pályázat lehetőséget adott olyan eszközök beszerzésére, melyek jelentős mértékben segítették tanár és diák munkáját egyaránt. Vásároltunk szakkönyveket, kötelező olvasmányokat, interaktív tananyagot, feleltető rendszert és camBordot.

Kirándultunk Budapestre, Kecskemétre, Diákolimpiát szerveztünk Bakod pusztán, mind ezt a gyermekek örömére.

A pályázati feltételeket igyekeztünk teljesíteni, nem volt könnyű, de megérte. Megérte, hiszen esélyt teremtettünk arra, hogy az iskolában tanuló generáció és az őket tanító pedagógusok meg tudjanak felelni a 21. század tudás alapú társadalmi és gazdasági kihívásainak.

A „Módszertani megújulás Dunapatajon” projekt 2010. augusztus 31-én lezárult.

Kovács Emőke

Vélemény, hozzászólás?